Hotelik u Piotra Świnoujście

Serdecznie witamy nad Bałtykiem

“U Piotra” to obiekt o trzech skrzydłach, położony na wyspie Wolin - przy trasie A3, 700 m od terminalu promowego (Bornholm, Kopenhaga, Ystad), 1500 metrów od niezatłoczonej plaży.

W pobliżu znajduje się zabytkowa Latarnia morska z XIX w oraz Fort Gerharda zwany również Fortem Wschodnim – jeden z fortów Twierdzy Świnoujście (niem. Swinemünde) – miasto na prawach powiatu, uzdrowisko w północno-zachodnim krańcu Polski, w woj. zachodniopomorskim z portem morskim, położone nad Świną i Morzem Bałtyckim, jedyne w Polsce miasto położone na 3 dużych wyspach: Uznam, Wolin, Karsibór oraz na kilkudziesięciu (łącznie 44) małych, niezamieszkanych wysepkach.

Według danych z 30 czerwca 2010 r. miasto zamieszkiwało 40 759 osób, co lokuje je na 5. miejscu w województwie pod względem ludności. Granice Świnoujścia obejmują powierzchnię 197,23 km² (2. miejsce w województwie i 8. w kraju).

REZERWACJE

od 08:00 do 22:00

Oferta noclegów pracowniczych

Do dyspozycji naszych gości oddajemy 24 pokoje: 2-, 3- i 4-osobowe.
W skład obiektu wchodzą:

  • 10 pokoi dwuosobowych,
  • 9 pokoi trzyosobowych,
  • 3 pokoje czteroosobowe,
  • 2 pokoje trzyosobowe o podwyższonym standardzie (z toaletą oraz kabiną prysznicową, czajnikiem bezprzewodowym wraz ze szklankami i lodówką).

Łącznie posiadamy 65 miejsc noclegowych.
Cena 55 zł od osoby za jedną dobę.

Wszystkie pokoje wyposażone są w stół z krzesłami bądź biurko, umywalki, szafę z wieszakami, TV LED minimum 32 cale oraz bezpłatny dostęp do Wi-Fi.
Na terenie obiektu znajduje się miejsce wyznaczone na ognisko, do grillowania, a także ogrodzony bezpłatny parking dla gości hotelowych.

Na życzenie klienta oferujemy dodatkowo odpłatne usługi takie jak pranie i prasowanie odzieży (ceny do uzgodnienia).

Dla firm przy kontraktach długoterminowych możliwość negocjacji cen (wystawiamy faktury VAT).

Zapraszamy również wycieczki oraz grupy zorganizowane.
Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 13.00, a kończy o 11.00 w dniu wyjazdu.

Warunkiem rezerwacji jest wpłata zaliczki gotówką lub przelewem - 30% kwoty pobytu do 5 dni przed przyjazdem, reszta regulowana w dniu przyjazdu (gotówką lub kartą płatniczą). Jeśli zaliczka nie zostanie wpłacona, rezerwacja zostaje anulowana.

Istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w kwocie 350 zł miesięcznie.

Polecamy

Pomorze Zachodnie to ten rejon Polski, który każdego roku odwiedza grono turystów. Chętnych, aby przyjechać nad Morze Bałtyckie, nie brakuje. Rowerzyści wybierający się do tej części naszego kraju, również mają nie lada pole do popisu. Wszystko z uwagi na fakt, że przebiega tędy trasa rowerowa Velo Baltica licząca sobie łącznie 245 kilometrów. Szlak nie należy do najkrótszych, niemniej jednak ma sporo do zaoferowania.

VeloBaltica

Zobacz szegółową informację o trasie:
https://www.centrumrowerowe.pl/blog/trasa-rowerowa-velo-baltica

REGULAMIN HOTELIKU U PIOTRA

Dyrekcja hoteliku będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Pokój w hoteliku wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 13.00 do godziny 11.00.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  4. Recepcja hoteliku jest czynna od godziny 6.30 do godziny 22.00.
  5. Hotelik uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Hotelik ma obowiązek zapewnić:
    • Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
    • Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościach
    • Profesjonalną i uprzejmą obsługę
    • Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
  7. Na życzenie gościa hotelik świadczy odpłatnie następujące usługi:
    • Prania odzieży zgodnie z ustalonym cennikiem
  8. Dla dzieci do lat 6-pobyt jest bezpłatny jeżeli śpią na łóżku z rodzicami.
  9. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  10. Hotelik nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
  11. Hotelik nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  1. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych hoteliku, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  2. Gość hoteliku ma obowiązek uprzątnięcia po sobie kuchni, toalety i innych pomieszczeń lub urządzeń z których korzystał.
  3. Każdorazowo opuszczając pokój , gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić recepcji.
  4. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres , za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  5. Osoby niezameldowane w hoteliku , mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
  6. W hoteliku obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe , zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych i niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  8. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić świadczenia usług osobie która narusza tą zasadę i usunąć go z obiektu.
  9. W pokojach obowiązuje zakaz palenia.
  10. Na terenie hoteliku jest zakaz spożywania alkoholu lub środków odurzających.
  11. Jeśli gość pod wpływem alkoholu i/lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hoteliku, zostanie z niego usunięty.
  12. Hotelik może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hoteliku albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hoteliku.

pobierz regulamin